Toekomstige Woonloctie Vereniging Happiness

Naar aanleiding van oriënterende gesprekken tussen Vereniging Happiness dat beoogd kleinschalige woonvoorzieningen te realiseren voor hun doelgroep, en de Raad van Bestuur van SWZ (voor velen bekend als Zonhove) is besloten een haalbaarheidsonderzoek te starten naar huisvestingsmogelijkheden in combinatie met zorg, o.a. op het terrein van SWZ te Son en Breugel.

SWZ ondersteunt mensen met een beperking in alle fasen van hun leven om, zoveel mogelijk op eigen kracht mee te doen in de maatschappij. SWZ biedt hiervoor professionele ondersteuning, zorg en dienstverlening aan cliënten en hun sociale netwerk. De vraag van de cliënt en zijn mogelijkheden zijn hierbij leidend. SWZ doet dit op basis van gelijkwaardigheid met deskundige en betrokken medewerkers.