Wij zoeken ......

Finaciering & Sponsoring Vereniging Happiness

Met de invoering van persoonsgebonden budget (PGB) in 1995 is voor veel ouders de weg vrijgekomen om met andere ouders een kleinschalige woning voor hun kinderen / jong volwassenen te verwezenlijken. Door dit persoonsgebonden budget hebben ouders het bedrag voor de zorg van hun zorgaanvragers in eigen hand en behouden hiermee eigen regie.

Door een toenemende bezuiniging van middelen uit de AWBZ zijn er jammer genoeg steeds minder financiële mogelijkheden ter beschikking voor de financiering van gemeenschappelijke zaken zoals de inrichting en aankleding van algemene ruimten. Ouders moeten dus een beroep doen op de fondsen, particulieren en ondernemers uit de lokale samenleving voor de realisatie van hun initiatief.

Alle financiële maar ook niet financiële steun is dus hard nodig en van harte welkom! Voor uw bijdrage aan ons initiatief bent u in ieder geval verzekerd van een mooi plaatsje op deze website.

Wilt u ook uw steentje bijdragen laat het dan even weten via onze contactgegevens. U kunt ook uw donatie overmaken op het volgende rekeningnummer; NL68 RABO 1338 6015 47 tnv Vereniging - Happiness

Alle ouders en toekomstige bewoners zijn u erg dankbaar!

Informatie donaties & belastingaftrek:

Personen, organisaties en bedrijven kunnen geld doneren in de vorm van giften, legaten en erfenissen. In veel gevallen kan deze uitgave van de belasting worden afgetrokken. Dat kan dus ook bij wooninitiatieven. Voorwaarde is dat de ontvangers zich hebben georganiseerd in een stichting die staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Of dat ze zijn georganiseerd in een vereniging die, evenals de stichting, is vastgesteld bij notariële akte en staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Een dergelijke stichting of vereniging wordt door de overheid erkend als charitieve instelling.