Nu

Huidige logeerlocatie Vereniging Happiness

Vanaf het voorjaar 2014 heeft de vereniging Happiness een logeer initiatief opgezet op het terrein van SWZ (Zonhove). Hierbij is de mogelijkheid gecreerd om periodiek gebruik te maken van de faciliteiten van SWZ waarbij de zorg zelfstandig door de vereniging ingekocht wordt. Dit betekend daarmee niet dat de leden zelf de zorg verlenen echter dat de leden de professionele zorg op maat inkopen om zo op deze wijze "overhead" aan kosten te kunnen besparen. In dit stadium is er voor gekozen om een proef traject aan te gaan van 6 maanden waarna in 2015 een definitieve evaluatie zal plaats vinden mbt voortzetting.

Hieronder in beeld materiaal weergegeven een indruk over het verloop van dit initiatief dat voor als nog als zeer positief beschouwt mag worden!

Happiness 2014 - Kerst

Happiness 2014 - Zomer

Maak jouw eigen website met JouwWeb