Zorgorganisatie

Organisatie Vereniging Happiness

Bij onze vereniging hanteren wij onderstaande werkgroepen, inclusief ons bestuur;

• Bestuur
  • Groepsvorming
    • De Werkgroep stel zich tot doel de toekomstige bewoners en hun ouders zo goed mogelijk voor te bereiden op de situatie van het samenwonen door de zorgaanvragers in een woonhuis. Deelname aan het ouderinitiatief vraagt van de ouders en/of verzorgers een blijvende betrokkenheid bij het geheel, ook na de realisatie. Het vraagt om een open houding ten aanzien van onderlinge samenwerking en de bereidheid wanneer er zich problemen voordoen deze gezamenlijk op te lossen.
  • Zorg (incl. zorgverleners)
    • Het uiteindelijke doel van de werkgroep Zorg is het realiseren van adequate en passende zorg voor de bewoners; een zorg die past binnen de gegeven budgettaire mogelijkheden en conform de individuele zorgvraag van zijn bewoners.
  • Public relations (PR):
    • Doel van de werkgroep PR is het verzorgen van publiciteit & het werven van sponsoren; door bekendheid te geven aan dit initiatief hopen we locale partijen bereid te vinden om ondersteuning te gaan bieden in het ontwikkelen van de woonvorm(en)we zoeken daartoe o.a. contact met de plaatselijke bladen, en de regionale pers, en we verzorgen stukken (of zoeken schrijvers daarvoor) t.b.v. de publiciteit.
  • Woon accomodatie:
    • De werkgroep heeft tot doelstelling bij de voorbereiding van de bouw cq. de verbouwing van een pand, aan te vangen met de volgende werkzaamheden: het formuleren van een Programma van Eisen, het volgen en onderhouden van contacten met de partijen die bij de bouw/verbouw betrokken zijn, en het zitting hebben in een bouwprojectgroep.